Τετάρτη, Μαρτίου 16, 2011

«Με πέταξαν στον κάδο, είμαι άνεργος, αχρήματος και ηλικιωμένος»



«Με πέταξαν στον κάδο, είμαι άνεργος, αχρήματος και ηλικιωμένος»


Την τελευταία επιστολή που έγραψε ο Μανώλης Ρασούλης λίγο πριν φύγει από τη ζωή, φιλοξένησε σήμερα στη στήλη του στην εφημερίδα «Τα Νέα» ο Λευτέρης Παπαδόπουλος.

Όπως αναφέρει ο κ. Παπαδόπουλος, ο Ρασούλης τον βρήκε πριν από ένα μήνα στην ταβέρνα της Μίνας μαζί με το γιο του και το Γιώργο Λιάνη και του έδωσε ένα γράμμα για να το δημοσιεύσει στις «Ματιές». Μέσα από τις γραμμές του βγαίνει η αγωνία του και η στενοχώρια του και εμείς ίσως για να μπορέσουμε έτσι να τιμήσουμε αυτόν τον μεγάλο άνθρωπο που μέσα απο την μουσική του και τις εκπομπές του μεγαλώσαμε σας δίνουμε τα τελευταία του λόγια.


Ο Μανώλης Ρασούλης έγραφε τότε:

«Αρτι αφιχθείς από την Αυστραλία, όπου πήγα για έναν µήνα ν’ αλλάξω παραστάσεις, να πάρω µια ανάσα γιατί µοιάζω µε µωρό στη φωτιά και αρχαία σκουριά, µε όλα τούτα τα τεκταινόµενα εγχωρίως, πληροφορήθηκα ότι οι ιθύνοντες µου έκοψαν την εκποµπή που είχα στο Α’ πρόγραµµα του ραδιοφώνου (105,8) επί 6 χρόνια, κρατώντας τα µπόσικα στην κατιούσα. 

Η αλήθεια είναι ότι στενοχωρήθηκα µε τον τρόπο που µε πέταξαν στον κάδο, γιατί βασικά είµαι ένας απ’ αυτούς που υποστηρίζουν τις αξίες. Είµαι άνεργος και αχρήµατος και ηλικιωµένος. Σύνταξη δεν έχω πάρει ακόµα. Ευελπιστώ. Κι όπως ξέρεις, η ελπίδα πεθαίνει τελευταία. ∆εν έχω, πάντως, να πληρώνω ούτε και το νοίκι µου. Εδιωξε και την κόρη µου, από το δηµοτικό Κανάλι 1 του Πειραιά, αµέσως µόλις βγήκε δήµαρχος ο µπασκετµπολίστας Φασούλας. Κι ας έκανε το χαρισµατικό και µορφωµένο κορίτσι επί 4 χρόνια εκποµπές πρότυπα. Είµαι στο κουρµπέτι και το ραδιοφωνικό 50 χρόνια και ξέρω τι είναι τι και ποιος είναι ποιος. Η αυτογνωσία µου είναι πολύ ενισχυµένη. Αντί ν’ ακούν εµάς, που περάσαµε από 40 κύµατα και να µαθαίνουν, µόλις πήραν το σκήπτρο άρχισαν µε τη γνωστή εµπάθεια, απάθεια και αµάθεια τις εκκαθαρίσεις. 

Νοµίζω ότι µέσα στο γενικό και αποδεδειγµένο µπάχαλο, τέτοιες ανόητες εξουσιαστικότητες είναι καταδικασµένες και τιµωρητέες. Οποιος φοβάται τη γνώµη µου ή όποιος νοµίζει ότι είναι ανώτερος, ας βγει να µετρηθούµε στα φανερά. Η χώρα δεν αντέχει άλλο κυνισµό, σαχλαµάρα, µπαλαφάρα, αµάθεια και αρχοντοχωριατισµό. Το µικρό µου έργο δείχνει ότι είµαι πειθαρχηµένος στα κοινωνικά ιδεώδη και στην παραγωγή κοινωνικής και εθνικής συνείδησης. Ο υπουργός Πολιτισµού Τηλέµαχος Χυτήρης, ο Παπαδηµητρίου και ο Ταγµατάρχης µε ξέρουν χρόνια πολλά. Ποιος ιθύνων έβγαλε την απόφαση να µε διώξουν; Ας βγει να µας πει το σκεπτικό. Με το ίδιο σκεπτικό µε έδιωξαν το ‘84 και από την τότε ΥΕΝΕ∆, όταν είπα µια µαντινάδα που αφορούσε τον Κοσκωτά…».

1 comments:

Unknown είπε...

Αγαπητε Μανωλη,ευχομαι το ταξιδι σου να ειναι ηρεμο και γαληνιο,λυπαμαι που μας εφυγες παντα αφουγκραζομουν με δεος τις νοτες σου σε καποιο καναλι,στο ραδιοφωνο η τοτε που μας τραγουδησες στο στεκι στην Νεαπολη,απλος αρχοντικος,σοφος.
Αστους να λενε Μανωλη,εσυ εφυγες και δεν ακους τις βλακειες κανενος πια,εμεις μειναμε πισω και και αλι σε μας.
Ολοι αυτοι μια μερα θα παρακαλανε να υπηρχαν κι αλλοι Μανωλιδες ,κι αλλοι μαχητες....Σε φιλω γλυκά θα σε σκεφτομαι παντα

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Sweet Tomatoes Printable Coupons