Δευτέρα, Απριλίου 04, 2011

I Did it my way


Εδώ γύρω μου όλα καταρρέουν και ο αμερικανοτραφής jeffrey συνεχίζει να με κοροϊδεύει πως θα σώσει την χώρα μου την Ελλάδα μου που τόσο περήφανος είμαι αυτήν και τα κατορθώματα της τα δικά μας και των προγονών παραείναι αλητεία να καταχρεώσεις έναν ολόκληρο λαό έτσι απλά γιατί είναι γραφτο σου να γίνεις πρωθυπουργό επειδή ήταν ο πάππους σου και ο πατέρα σου ,έμενα δεν μπορείς να με ξεγελάσεις Γιώργο και τα πετρέλαια τα έχετε πουλήσει και τα μνημεία μας και όλες τις ακίνητες περιούσιες της Ελλαδίτσας μας και όχι γιατί χρωστούσατε αλλά γιατί έτσι μάθατε να μην έχετε συνείδηση να ξεπουλάτε ακόμη και την ιδία την ψυχή σας και όλοι εμείς θύματα ενός καλοστημένου παιχνιδιού που παίζετε επάνω στο ιδρώτα των γονέων και των παππούδων μας και τώρα στην πλάτη την δική μου και του κάθε συνομηλίκου μου ΑΝΕΡΓΟΥ που του "τσοντάρει" ο μπαμπάς να πάρει ένα πακέτο τσιγάρα να πιει έναν καφέ.Θλίβομαι πραγματικά αυτήν την κατάσταση , αποκλειστικά υπεύθυνος είσαι εσύ κύριε GAP καi οι καρεκλοκένταυροι υπουργοί σου οι σαπιοκοιλιάδες που δεν χορταίνουν με τίποτα...ΟΧΙ δε θα τρυπήσω το σύστημα αυτό το αφήνω για σένα ,ένα σπασμένο φτερό μου θα γιατρέψω και μετά πιασε αν μπορείς .. ΑΠΛΑ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΟΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΡΟΠΟ.


Ectoras.

5 comments:

Unknown είπε...

tromeros....

baron_samedi είπε...

Θεικό, η πρώτη τελεία μπήκε στην 153η λέξη!!!

Ανώνυμος είπε...

TL;DR - Wall of Text.

Αν δεν μπορείς να καταλάβεις τι σημαίνει "googlareto"

Rein

Siciliano είπε...

Baron επειδή είναι ένα ξέσπασμα για αυτόν τον λόγο δεν έχει τελεία .

Ανώνυμος είπε...

gatakia tou ellinikou suntaktikou, orgi einai...
eseis otan neuriazete skefteste ta simeia stiksis.. xaxaxaaxa

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Sweet Tomatoes Printable Coupons