Τρίτη, Απριλίου 05, 2011

Ο τελευταίος αγώνας του θρυλικού Randy Couture.


Ο θρύλος των Μικτών Πολεμικών τεχνών και Captain America, Randy Couture αψηφά για χρόνια της πιθανότητες. Στα 44 χρόνια του κατάκτησε την Πέμπτη ζώνη του πρωταθλητή στο UFC.  Αλλά ο χρόνος δεν έχει σημασία για τον Captain America.
Φτάσαμε στον αγώνα του με τον Lyoto Machida για το UFC 129, και ίσως να είναι το τέλος της καριέρας του Couture. Ο ίδιος μίλησε στο espn.co.uk  και χαρακτηριστικά είπε:
Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι ο τελευταίος μου αγώνας. Αλλά είμαι σε καταπληκτική κατάσταση, αισθάνομαι σίγουρος για τον αγώνα μου, για την επιθετικότητα μου και την πάλη μου. Υπάρχουν όμως άλλα πράγματα που με κάνει να σκέπτομαι να τερματίσω την καριέρα μου και ίσως είναι ο τελευταίος μου αγώνας.
Έχω στην συνέχεια πολλές ταινίες να κάνω, η ταινία ‘The Expendables 2’ έρχεται τον Σεπτέμβριο, και έχω και άλλες επιχειρήσεις όπως η εταιρία ενδυμάτων και στο μυαλό μου έχω την επέκταση του γυμναστηρίου μου.
Ειλικρινά, είμαι κουρασμένος από μάχες, είναι η ώρα να απολαύσω τη ζωή.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Sweet Tomatoes Printable Coupons