Τετάρτη, Οκτωβρίου 05, 2011

Μυστικός διάλογος Πρίγκιπα-Σεΐχη


Ήταν η τελευταία του ευκαιρία να σώσει τη θέση του, αφού στην εφημερίδα που εργαζόταν, μπορούσε κάποιος να κάνει σερφ πάνω στο …κύμα των απολύσεων.
Ο διευθυντής του, του το είπε ξεκάθαρα. «Κάνω τρελή οικονομική υπέρβαση στέλνοντάς σε Σαουδική Αραβία και Εμιράτα. Αν δε γυρίσεις με ΤΗΝ είδηση και πιο συγκεκριμένα, ποιος από τους δύο ενδιαφερόμενους θα πάρει τον Παναθηναϊκό, ο πρίγκιπας ή ο Σεΐχης, τότε θα… σεϊχέσω πατόκορφα!»

Ο μελίρρυτος τρόπος του μπος ήταν ξεκάθαρος και να που τώρα μετά από μερικά υπερ-υπερταχύρρυθμα μαθήματα αραβικών, ο Καμήλος βρισκόταν σε απόσταση αναπνοής από τη σκηνή στη μέση της ερήμου. Είχε δωροδοκήσει με μια κούτα τσιγάρα, δύο σοκοφρέτες και ένα cd της Χαρά Βέρρα live στα Καρναζέικα, έναν φτωχό οδηγό καμηλιέρη, φυσικά Έλληνα, πρόσφατο μετανάστη του Δ.Ν.Τ. και τον είχε οδηγήσει εκεί.


Έξω από τη σκηνή δεξιά και αριστερά ήταν παρκαρισμένα τα πανάκριβα τζιπ-θηρία με τους άσβερκους ανθρώπους της ασφάλειας του Πρίγκιπα από τη μια και του Σεΐχη από την άλλη. Τραπέζια με χαβιάρι, σαμπάνιες, φοίνικες, σιντριβάνια λευκά μπαλόνια και θεές από τα καλύτερα χαρέμια συμπλήρωναν το σκηνικό στην σκηνή που έμοιαζε με μια μικρή βίλα. Ο Καμήλος προχωρεί και φτάνει ακριβώς πίσω από τη σκηνή και ακούει τον εξής διάλογο:
«Άκου φίλε. Εγώ ο Πρίγκιπας Σουλτάν Μπιν Σαούντ Νασέρ σου λέω ήρεμα Μίστερ Αρμπορί, Δενμπορί πως τη λένε την εταιρία σου. Για να μην φάμε τις κελεμπίες μας, να αποσυρθείς ΤΩΡΑ από την ιστορία με τον ΠΑΟ. Μου θυμίζεις το νηπιαγωγείο που μόλις ένα άλλο παιδάκι πάει και πάρει ένα παιχνίδι που δεν το ήθελε κανένας και ήταν παρατημένο σε μια γωνιά, τσουπ τότε ξαφνικά θυμούνται όλοι να πέσουν πάνω του να του πάρουν το παιχνίδι»
«Δεν θα μου πει κανένας τι να κάνω» λέει ο Σεΐχης. Ήρθα να πάρω το 90% των μετοχών. Έχω κάνει τρελά ντιλ και δε θα μου σταθεί εμπόδιο κάποιος που δεν είναι καν βασιλιάς. Εξάλλου εγώ είμαι από το Ντουμπάι»
«Γι’ αυτό θα πεις μπάι μπάι στην υπόθεση, γιατί εγώ ήρθα πρώτος και έχω προχωρήσει τις επαφές»
«Μα καλά ρε Ελ Σαούντ, είναι εκπρόσωπος αυτός που έστειλες; Με ταξί, κοιλιά, γυαλί οξυγονοκόλληση και αξούριγο;»
«Μπα και εσύ που έστειλες τον Γεωργίου καλύτερος είσαι;»
«Τι σε χαλάει ο Γεωργίου;»
«Μα δεν έχει δόντια. Μη μου πεις ότι διάλεξες αυτόν, για να τα λέει έξω από τα δόντια;» λέει ο Πρίγκιπας.
«Δεν είναι ρε αυτός ο Γεωργίου, ο Ήμαρτον»
«Μπα τώρα δεν ξέρεις ούτε ποιοι είναι οι συνεργάτες σου»
«Θα σας προλάβουμε και θα πάρουμε εμείς την ομάδα» λέει ο Σεΐχης.
«Θα πάρετε from the three, the longest»
«Εγώ είμαι πιο όμορφος»
«Χα, ήδη οι γυναίκες στην Ελλάδα με τρεις μόνο φωτογραφίες μου, σφάζονται για ένα μόνο βλέμμα μου και στήνουν αντίσκηνα περιμένοντας την άφιξή μου στο αεροδρόμιο του ξαδέρφου μου» λέει ο πρίγκιπας.
«Ποιος είναι ο ξάδερφός σου Ελ Σαούντ;
«Μα, ο Σαουδαραβικής καταγωγής… Ελ Βενιζέλος!»
«Εγώ θα κάνω γήπεδο με πέντε ορόφους»
«Εγώ θα το κάνω μέσα στη θάλασσα να δω και τι ψάρια πιάνουν οι παίκτες μας. Εγώ έχω και μπαμπά βασιλιά»
«Εγώ έχω δύο γιους γι’ αυτό θα σε κάνω γιο-γιο στις διαπραγματεύσεις»
«Εγώ θα πάρω τον ΠΑΟ»
«Εγώ, εγώ, εγώ. Έχω τόσα λεφτά που μπορώ να αγοράσω το φεγγάρι» λέει ο Σεΐχης
«Σιγά. Ξεραΐλα σκέτη, δεν μπορείς ούτε ανάσα να πάρεις εκεί πάνω, άσε που ότι και να πεις εκεί δεν έχει καμία… βαρύτητα! Εγώ μπορώ να αγοράσω τον ουρανό»
«Τι να τον κάνεις ρε prince;»
«Θα δώσω τον ουρανό με τ’ άστρα για να κάνω μεταγραφάρες και να φτιάξω γήπεδο»
«Ρε δε πα’ να δώσεις και τα Άστρα και τα Κόρσα και όποια μοντέλα της Όπελ θες. Εγώ θα πάρω την ομάδα. Και δε μου λες πρίγκιπα, μια και το ΄φερε η κουβέντα, τι μοντέλο είναι η καμήλα σου;
«Ένα σου λέω έχει ενσωματωμένο πλοηγό και mp3»
«Χα, σε νικάω. Η δικιά μου έχει σπόιλερ, ήχο μπιπ μπιπ αισθητήρα όταν κάνω όπισθεν και στη μια καμπούρα ενσωματωμένο ψύκτη για να είναι κρύα η σαμπάνια μου. Νια νιανιά νια νια, σε νικάω σε νικάω»
«Νομίζεις πτωχέ Σεΐχη. Η δικιά μου καμήλα είναι… κα-μίλα. Της λες μίλα και μιλάει! 7 γλώσσες + 1 που την έχει για καβάντζα, όταν περπατάει πολλές ώρες στην έρημο και της βγαίνει έξω η γλώσσα»
«Λιμουζίνα όμως; Η δικιά μου λιμουζίνα είναι τόσο μεγάλη που για να πας από τη μια άκρη της στην άλλη θέλεις δέκα λεπτά»
«Χαχαχα. Η δικιά μου είναι τόσο μεγάλη, που παίρνω άλλο αυτοκίνητο για να πάω από το πίσω κάθισμα στο μπροστά και πληρώνω τρεις φορές διόδια»
«Ρε συ έχω τόση δύναμη που αγοράζω τα Ιμαλάια»
«Ήδη είναι… βουνό τα προβλήματα στην ομάδα. Εγώ θα φέρω πίσω τον Σισσέ» λέει ο πρίγκιπας
«Μα πήγε Λάτσιο»
«Ξέρω τον Λάτσιο θα πάω στο dancing with the stars και θα του τον ζητήσω πίσω»
«Κι εγώ θα φέρω πίσω τον Σαραβάκο» λέει ο Σεΐχης .
«Μα αυτός έχει σταματήσει»
«Έτσι κι αλλιώς αρκετοί από αυτούς που έχουμε παίζουν σαν σταματημένοι…»
«Εγώ έχω βέλη για το ουράνιο… τόξο»
«Εγώ έχω το άλλο μισό φεγγάρι από την ημισέληνο»
«Σιγά μην έχεις και την ημι-μαϊντανό»
«Εγώ έχω τόσα ονόματα που ξεκίνησαν να με βαφτίζουν Κυριακή και τελείωσαν την Τρίτη»
«Μπα; Εμένα τα προσκλητήρια για τα βαφτίσια μου ήταν τηλεφωνικοί κατάλογοι για να χωρέσουν τα ονόματά μου» λέει ο πρίγκιπας.
«Στο χαρέμι μου, η πιο άσχημη είναι σαν την Μέγκαν Φοξ» λέει ο Σεΐχης.
«Στο χαρέμι μου η πιο άσχημη ΕΙΝΑΙ η Μέγκαν Φοξ»
«Ποιον αγώνα του ΠΑΟ έχεις δε φέτος; Εγώ είδα αυτόν με την Οντένσε»
«Εγώ, είδα αυτόν με την Ρεάλ» λέει ο πρίγκιπας.
«Μα δεν παίξαμε με τη Ρεάλ»
«Γιατί με την Οντένσε, παίξαμε;»
«Θα φέρω τον Σερ Άλεξ Φέργκιουσον προπονητή»
«Μα αυτός είναι τόσο μεγάλος που πρόλαβε το ουράνιο τόξο ασπρόμαυρο»
«Θα φέρω τον Μέσι»
«Σιγά. Αυτός είναι τόσο κοντός που όταν βρέχει το μαθαίνει τελευταίος»
«Εγώ έχω τρία JET»
«Εγώ άμα το πας έτσι, έχω δύο TIDE, πέντε SKIP και τρία OMO»
Ντριιιν Ντριιιν, το κινητό του Πρίγκιπα χτυπά και διακόπτει την έντονη αντιπαράθεση.
«Ναι; Όλα εντάξει; Οκ. Έρχομαι Αθήνα, Τετάρτη, Πέμπτη. Ντάξει ρε Βλάση, αλάνι». O prince το κλείνει και λέει στον Σεΐχη!
«Λοιπόν μάστορα. Τέλειωσε η ιστορία. Και ξέρεις γιατί; Γιατί μερικές φορές δε μετράει η μόστρα και η βιτρίνα, αλλά η ουσία, η ταχύτητα και το timing. Μπορεί ένας με τρεις κοιλιές και αξούριγος, ένας που πάει με ταξί και τον χλευάζουν όλοι, ένας που δεν είναι ο κούρος ομορφιάς, να στην κάνει τη δουλειά. Μπορεί να έστειλες τον κουστουμαριζέ με το σκαρπίνι και τη λιμουζίνα, ήρθες όμως ΔΕΥΤΕΡΟΣ, ενώ εγώ τη δουλειά την τέλειωσα στο… Τσάκα Τσάκα. Φιλιά…»
Βγαίνοντας από τη σκηνή ο Πρίγκιπας, θριαμβευτής πλέον, βλέπει το ωραιότερο θηλυκό του κόσμου, τρελό κορμί, πράσινες ματάρες, ένα θείο πλάσμα.
«Πως σε λένε εσένα μανάρι μου;»
«Πανάθα, πρίγκιπά μου»
«Έλα μαζί μου»
«Με σώζεις πρίγκιπα. Σε περίμενα τόσο καιρό»
«Τώρα θα γίνεις δική μου Πανάθα, θα σ’ έχω βασίλισσα» της λέει, την παίρνει με το αριστερό του χέρι και κρατώντας το πούρο στο δεξί του, σκάει δυο μπαλόνια, φεύγοντας.
Ο Καμήλος πανευτυχής φεύγει έχοντας τη μεγάλη είδηση. Την άλλη μέρα ο πρωτοσέλιδος τίτλος έγραφε:
«ΤΑ’ ΣΚΑΣΕ Ο ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΠΑΜ, ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΠΑΝΑΘΑ!»


Κωστής Τσατσαρός .
onsports.com

1 comments:

Ανώνυμος είπε...

tous kolous foto giati tous evales?

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Sweet Tomatoes Printable Coupons