Πέμπτη, Μαρτίου 31, 2011

ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΑ...


Βλέπω ότι το κομμάτι του στοιχήματος είχε μεγάλη απήχηση στους επισκέπτες της σελίδας μας. Αυτό μπορεί να το καταλάβει κάποιος αν δει τα views (μόνο οι συντελεστές του σάιτ μπορούν) στα άρθρα που ασχολούνται με το κομμάτι στοίχημα. Έτσι θέλοντας να προλάβω τις εύλογες ερωτήσεις "και ποιος είσαι εσύ ρε Καραγκιόζη που μιλάς για στοίχημα και μας λες και τι θα παίξουμε;" ή "βγαίνουν όλοι μιλάν για στοίχημα, βγαίνεις κι εσύ ρε μαιντανέ;", ήθελα να κάνω κάποιες διευκρινήσεις:


1ον: ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν θα πω σε κάποιον παίξε αυτό ή παίξε το άλλο. Απλά γράφω την προσωπική μου άποψη για κάποια παιχνίδια, όπως ακούω και τη δική σας μέσω των σχολίων.


2ον: Όπως είπα και στο φίλο πριν, ούτε κανάς ειδήμονας θα το παίξω, ούτε κανάς "προφήτης" είμαι. Απλά να ξέρετε ότι κι απ' αυτούς που το παίζουν, αρκετοί είναι άσχετοι όχι μόνο με το στοίχημα, αλλά και με το ποδόσφαιρο γενικότερα (π.χ. ο κύριος με το καπελλάκι που βγαίνει σ' ένα πανελλήνιας εμβέλειας "δεξιό" κανάλι, όπως κι ένας κασίδας που κάνει ραδιόφωνο σε σταθμό της Θεσσαλονίκης). Εντάξει όλοι έχουν δικαίωμα στην άποψη, αλλά επιλογή του καθενός είναι να κρίνει ποιος "μετράει" και ποιος όχι...


3ον: Θα μπορούσα πολύ εύκολα να μπω σε 2-3 σάιτ, να παίρνω απο κει τα previews και τις ειδήσεις των αγώνων και να σας παραμυθιάζω, σχολιάζοντας παιχνίδια της Αγγλίας, Ισπανίας, Γερμανίας τα οποία δεν τα κατέχω... Δεν το κάνω όμως. Γι' αυτό μιλάω μόνο για Ιταλία (όσοι με ξέρουν προσωπικά, γνωρίζουν ότι έχω χαλάσει τα μάτια μου βλέποντας Ιταλικούς αγώνες). Έτσι απάντησα και στο ερώτημα του φίλου για πιο λόγο ασχολούμαι μόνο με το Ιταλικό. Π.χ. ο κύριος με το καπελλάκι, την ώρα που εξελίσεται ο κύριος όγκος του Καμπιονάτο, κάνει εκπομπή κι έχει γυρισμένη την πλάτη του στην οθόνη... Αυτός πως μετά μιλά για στοίχημα, ενώ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟΥ τις ομάδες που προτείνει, ν' αγωνίζονται σ' ολόκληρο 90λεπτο;;;


4ον: Ελπίζω και θέλω το κομμάτι στοίχημα ν' αποκτήσει μορφή φόρουμ και ανταλλαγής απόψεων, με λίγα λόγια ΑΠΑΙΤΩ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ. Θα καταλάβατε ότι έχω και την καλή διάθεση, αλλά και το χρόνο ν' απαντάω στα μηνύματά σας, όχι μόνο εγώ αλλά και τα υπόλοιπα παιδιά του σάιτ...


ΥΓ: Όλα αυτά τα έγραψα: 1ον επειδή μεγάλωσε πολύ σ' επισκεψιμότητα το σάιτ, και ξεφύγαμε απ' τα δεδομένα του "παρείστικου", άρα θέλοντας και μη έχουμε ευθύνες γι αυτά που γράφουμε και 2ον επειδή μου την έσπασε κάποιος γνωστός μου στο δρόμο μ' ένα σχόλιο του προς εμένα, πάνω στο θέμα του στοιχήματος...

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Sweet Tomatoes Printable Coupons