Τρίτη, Ιουνίου 28, 2011

O ΠΑΡΑΞΕΝΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΠΕΟΥ ΖΑΓΟΡΑΚΗ...

Νέοι διάλογοι ήρθαν στο φως της δημοσιότητας, στους οποίους γίνεται λόγος για τον επαναληπτικό του Κυπέλλου ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και τον Ολυμπιακό, καθώς και για τη μήνυση που είχε δεχθεί ο πρόεδρος των «ερυθρόλευκων» από οπαδό του «δικέφαλου» του Βορρά.


Αναλυτικά:

Ο Θανάσης Κανελλόπουλος καλεί τον Αχιλλέα Μπέο και αναφέρουν τα εξής:

Θανάσης: Πάρε τον Καρρά τηλέφωνο και να πάρει το Ζαγοράκη και πες του αυτό που κάνανε είναι, βάλανε φίλαθλο να μηνύσει τον Βαγγέλη και πήγε η αστυνομία να συλλάβει το Βαγγέλη τώρα στο αεροδρόμιο.
Αχιλλέας: Άι στο διάολο
Θ: Και προσπαθούμε να βρούμε τον εισαγγελέα. Πες του είναι ντροπή αυτά που κάνουν. Μεταξύ μας
Α: Να μηνύσει τον Βαγγέλη; Σώπα ρε
Θ: Πήγε ένας φίλαθλος του ΠΑΟΚ και μήνυσε τον Βαγγέλη, τάχαμ για εξύβριση και πήγε στην αστυνομία και του κάνει αυτόφωρο, και πήγαν στον Βαγγέλη και τον συλλάβανε στο αεροδρόμιο
Α: Σοβαρά μιλάς;
Θ: Πάρε τον Καρρά για να μην του μιλήσω του Ζαγοράκη και πες του είναι ντροπή
Α: Τι να κάνει ο Καρράς; Έχει καμία δουλειά ο Καρράς;
Θ: Να τον πάρει, αφού είναι φίλος του
Α: Και άμα είναι; Φίλος δεν ήταν και στην ψηφοφορία;
Θ: Ο π…, να βάλει το φίλαθλο, τώρα μεταξύ μας, του ποδοσφαίρου να μηνύονται, να συλλαμβάνονται οι παράγοντες του ποδοσφαίρου
Α: Ντροπή, γα… το, τώρα τον παίρνω τηλέφωνο,γειά


Ο Αχιλλέας Μπέος καλεί τον Θοδωρή Ζαγοράκη και αναφέρουν τα εξής:

Αχιλλέας: Θοδωρή συγχαρητήρια καταρχήν για την νίκη
Θοδωρής: Έλα ρε Αχιλλέα. Τι έγινε ρε φίλε;
Α: Καταρχήν συγχαρητήρια, δεύτερον είναι ντροπή ρε μα… πήγε και έκανε μήνυση τώρα ένας φίλαθλος στον Μαρινάκη και τον πήγαν αυτόφωρο;
Θ: Τελείωσε κιόλας
Α: Τι τελείωσε; Τι τελείωσε ρε μα… τον συλλάβανε στο αεροδρόμιο
Θ: Είσαι τρελός ρε;
Α: Εγώ είμαι τρελός; Τώρα με πήρε ο Κανελλόπουλος
Θ: Καταρχήν ρε Αχιλλέα να σου πω κάτι, εσύ σαν τι;
Α: Εε;
Θ: Εσύ παίρνεις σαν τι;
Α: Εγώ παίρνω ότι δεν είναι σωστό, στα α.. μου αν τον συλλάβουν ή δεν τον συλλάβουν
Θ: Κάτσε να σου πω. Εγώ είμαι 2 λεπτά από το αεροδρόμιο και πηγαίνω εκεί πέρα. Μην μου λες εσύ μα…τι θα κάνω
Α: Εγώ σε παίρνω λοιπόν ότι δεν είναι σωστό αν ξεκινήσει τέτοιο πράγμα, θα μηνύσει ο ένας τον άλλον
Θ: Μα αυτό σου λέω ρε φίλε
Α: Δεν έχει νόημα
Θ: Δηλαδή εσύ εκτίθεσαι και δεν…
Α: Σας παίρνω, στα α…μου εμένα ο Μαρινάκης και εσύ, δεν σε ξαναπαίρνω κιόλας. Κόφτε το λαιμό σας ρε


Ο Αχιλλέας Μπέος καλεί άγνωστο (πιθανόν είναι ο Βαγγέλης Μαρινάκης)

Αχιλλέας: Έλα ρε αδερφούλη, έχω τρελαθεί με τα μου…
Άγνωστος: Τώρα μπήκα στο αεροπλάνο. Ναι δεν είνια, δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Πάντως και ο Μάνταλος ήταν
Αχ: Τον πήρα, άστο τώρα αυτό το θέμα, γα… το. Δεν έπαιξε η ομάδα
Α: Εντάξει
Αχ: Με πήρε τώρα τηλέφωνο, του μίλησα. Μου λέει πρέπει να κάνω έγκλημα μου λέει, θα τελείωνα με την σφυρίχτρα
Α: Εντάξει
Αχ: Δεν είχε, δεν τσουλούσε η ομάδα
Α: Εντάξει τώρα μας έκοψε ανάποδα τέτοια, εσύ τα καταλαβαίνεις;
Αχ: Τίποτα μη σου λένε τέτοια, το είδα το παιχνίδι δεν έφυγα ούτε για κατούρημα
Α:Εντάξει
Αχ: Στεναχωρήθηκα τώρα είναι δυνατόν; Τον πήρα τον Ζαγοράκη και μου…
Α: Τώρα ήθελε να έρθει ο Ζαγοράκης εδώ
Αχ: Και μου λέει εσύ ως τι παίρνεις; Του λέω πήγαινε γα… σου ρε μ… του λέω. Δεν ντρέπεστε λιγάκι αναμεταξύ μας τέτοια πράγματα
Α: Έτσι. Να σου πω πόσο είναι η ΑΕΚ;
Αχ: 3-1 χάνει
Α: Πόσο θέλει ακόμα;
Αχ: Θέλει 12-13 λεπτά
Α: Ο διαιτητής είναι υπέρ του Παναθηναϊκού;
Αχ: Με χειρουργείο, βαμβάκι. Με τρόπο ξέρεις
Α: Εντάξει, θα σε πάρω μόλις φτάσω


Ο Θοδωρής Ζαγοράκης καλεί τον Αχιλλέα Μπέο και αναφέρουν τα εξής:

Θοδωρής: Έλα φίλε
Αχιλλέας: Ποιος είναι;
Θ: Ζαγορ
Α: Άντε ρε μα… και γα… πρωί-πρωί μα… και αν ήμουν χτες Θεσσαλονίκη θα σε έδερνα. Μου λες με ποια ιδιότητα σε παίρνω τηλέφωνο
Θ: Εσύ ρε μα…με παίρνεις τηλέφωνο
Α: Πήρα ρε μα… από ενδιαφέρον στα αρχ… μου…
Θ: Μα από ενδιαφέρον, πες μου έτσι. Και εγώ τρελαίνομαι και λέω είναι δυνατόν; Τι έγινε;
Α: Άντε γα…. σε πήρα και σου πήρα συγχαρητήρια
Θ: Καλά έκανες αλλά τρόμαξα λέω τι έγινε
Α: Αλλά έμαθα αυτό το πράγμα και λέω αναμεταξύ μα είναι δυνατόν;
Θ: Εγώ να δεις. Μόλις μου το λες εγώ νομίζω ότι μου κάνεις πλάκα
Α: Τρελός είσαι; Με ενημερώσανε αυτό το πράγμα. Ο Κανελλόπουλος μέσω του εισαγγελέα του αδερφού του. Λέω είναι δυνατόν;
Θ: Με παίρνουν…μετά σε ξανάπαιρνα, έκλεισες το τηλέφωνο ρε μα….
Α: Το έκλεισα, δεν γουστέρα και εσένα και τον Μαρινάκη και τα αρχ… μου. Εγώ πήρα, δηλαδή θα έρθεις εσύ στο Βόλο και θα σε στείλω αυτόφωρο
Θ: Φίλε sorry, εγώ νομίζω πλάκα μου κάνεις και πάω να σου κάνω και εγώ καλαμπούρι
Α: Τι πλάκα μα… να πούμε
Θ: Μην είσαι μα… τώρα. Και μετά με παίρνει ο Βαγγέλης και λέω πλάκα κάνεις. Αυτό το αρχ… που έκανε αυτό το πράγμα, γιατί έμαθα το όνομα και τα πάντα, εμένα με βρίζει φίλε από το πρωί μέχρι το βράδυ
Α: Ντροπή είναι τώρα, αναμεταξύ μας να μην μπορούμε να πηγαίνουμε στα γήπεδα;
Θ: Αλλά άκου να σου πω τι έγινε. Πέταξε ένας δικός του, Βαγγέλη ένα plexiglass από πάνω…
Α: Τελοσπάντων γα… το τώρα, είμαι εδώ στο ξενοδοχείο με την ομάδα και έχω να κοιτάξω να προκριθώ
Θ: Sorry να πούμε εγώ νομίζω μου κάνεις πλάκα και σου κάνω και εγώ
Α: Τι με έχεις εμένα για κανενός πιόνι; Το έμαθα και λέω είναι δυνατόν; Γιατί αν γινόταν κάτι τέτοιο όλοι θα τα έριχναν πάνω σου, στο λέω να το ξέρεις
Θ: Εντάξει. Ρε και εγώ να μάθαινα αλλά σου λέω νόμιζα ότι κάνεις πλάκα. Και σου λέω και εγώ άι γαμ… τι θες
Α: Άντε φιλιά σε αγαπάω
Θ: Τι ώρα παίζεις;
Α: 19.00 η ώρα παίζω
Θ: Και τι ανησυχείς ρε π…;
Α: Πως δεν ανησυχώ, μπάλα είναι. Είδες χτες η ΑΕΚ τι έγινε; Η μπάλα δεν έχει τέτοια
Θ: Δεν το είδα
Α: Δεν έχει τέτοια η μπάλα. Δεν υπάρχει εύκολο παιχνίδι
Θ: Εντάξει τώρα δεν… οι άλλοι πάνε για αλλού, γα…. με. Λοιπόν καλή επιτυχία. Όλα εντάξει
Α: Φιλιά, ευχαριστώ

posted by: zougla.gr

Δεν θέλω να πάρω θέση, αλλά πολυ φιλικό κλίμα διέκρινα μεταξύ Ζαγοράκη και Μπέου. Θα φανεί στη συνέχεια τι ρόλο παίζει κι ο Ζαγοράκης στην όλη υπόθεση...

9 comments:

Ανώνυμος είπε...

Θυμησε μου...ο ζαγορ τι ψηφισε στην προταση μομφης του Μαρινακη??
Ααααα με τον (μ)ΠΕΟ τι εγινε?? ψηφισε υπερ του Αχιλλεα ο Ζαγορ??γτ ετσι...? ο Παοκ δν ειναι ο μακεδονομαχος??Γτ θελει ο ζαγορ να πεσει ο Ηρακλης?? η παραγκα τελικα που ειναι?? καημενη ελλαδα...βρωμια και δυσοδια παντου...

Ανώνυμος είπε...

Ανωνυμε? πες Αλευρι???

<>.....

Ανώνυμος είπε...

λεω αλευρι φιλε(μαλλον Παοκτσης πρεπει να σαι) εχω αδικο?

Ανώνυμος είπε...

ta paokia slurp slurp.....me ta leuka p rixnoun....oi aganaktismenoi......oi maxites...ante parte dromo ki eseis....o iraklis sas ftaiei olous.....midenika

Ανώνυμος είπε...

οι μακεδονομαχοι ειναι ρε φιλε απο πανω...
αλλα δεν μας ειπαν τι μακεδονομαχοι...Του πισινου???

Ανώνυμος είπε...

δεν υπαρχει τιποτα μεμπτο κατα του Ζαγορακη (ακομα τουλαχιστον)
γι αυτο προσεξτε τι λετε..

baron_samedi είπε...

Φίλε αν ανεφέρεσε σε μένα, ούτε έγραψα ούτε υπονόησα ότι υπάρχει κάτι μεμπτό. Είπα ότι η συνέχεια θα δείξει...

Το μόνο που τόνισα είναι το πολύ φιλικό κλίμα μεταξύ Ζαγοράκη και Μπέου. Αυτό μου έκανε εντύπωση γιατί περίμενα να έχουν εντελώς διαφορετικές χέσεις...

Ανώνυμος είπε...

kala mwrh linatsa ti exeis na peis gia to comment pou afises sto telos???

baron_samedi είπε...

Δεν καταλαβαίνω τι δεν κατάλαβες. Ακου εκεί λινάτσα εγώ!!!

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Sweet Tomatoes Printable Coupons