Πέμπτη, Ιουνίου 23, 2011

ΔΕΣΤΕ ΠΩΣ ΚΟΝΟΜΟΥΣΑΝ ΑΠ' ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ...

Σε μία ακόμα συνομιλία, ο Αχιλλέας Μπέος μιλάει με τον Γιάννη Παπαδόπουλο και τον ρωτάει γιατί έχουν φράξει το παιχνίδι του Ατρόμητου με τον Ολυμπιακού Βόλου.

Αναλυτικά η συνομιλία που έγινε στις 3.2.2011, στην οποία ο Αχιλλέας Μπέος, συνομιλεί με τον Γιάννη Παπαδόπουλο και τον ρωτάει αν έχουν φράξει τα παιχνίδια του Ατρόμητου και του Βόλου. Ο Γιάννης του απαντά ότι έχουν φράξει μόνο του Ατρόμητου. Ακολούθως, ο Αχιλλέας Μπέος καλεί τον «Δημήτρη», αγνώστων λοιπών στοιχείων, τον ρωτάει τι υπόλοιπο έχουν στο λογαριασμό και αφού ο τελευταίος του απαντάει 17.500 ευρώ, ο Αχιλλέας τον καθοδηγεί πως θα μοιράσει τα χρήματα.


Το απόγευμα της 3ης Φεβρουαρίου 2011, ο Βασίλης Καρακούλιας (Β), επικοινωνεί με το «Νεοκλή» (Ν) και τον «Κωνσταντίνο» (Κ), σύνδεσμοί του που βρίσκονται στην Γερμανία, και αναφέρουν τα εξής:

Ν: Για τον Ατρόμητο που το άκουσες ότι είναι στημένο;

Β: Μου το 'χανε πει από το πρώτο παιχνίδι εμένα και το θυμήθηκα το 'πιασα. Το είχα πει εγώ του Κωνσταντίνου, πες του να δεις, απ' το πρώτο παιχνίδι με το που τελείωσε. Και χθες παίρνω και μου τα μασάγανε χθες.

Ν: Σου τα μασάγανε, ε;

Β: Ναι, ρε.

Ν: Γιατί σου τα μασάγανε;

Β: Δεν ήθελαν να μου πούνε ρε.

Ν: Δεν ήθελαν να σου πούνε.

Β: Μμμμ. Μου το είπανε σήμερα το μεσημέρι μου το 'πανε.

Ν: Μα σήμερα το μεσημέρι ξεκινήσανε το trading. Δηλαδή αν του το λέγανε χθες και δε γινότανε, θα σε κοροϊδεύανε, άρα καλά κάνατε. Ρε Βασίλη δεν είναι ότι δε σου λέγανε υπήρχε λόγος που δε σου λέγανε.

Β: Δεν ξέρω γιατί δε μου λέγανε ρε, ξέρω 'γω;

Ν: Επειδή θα ήταν από χθες που θα ξεκινούσανε.

Β: Σου λέει θα το πει τώρα στους «χημικούς» ο Βασίλης.... (γέλια).

Ν: Να το πει στους χημικούς, θα το βαράνε και... τέτοια. Αυτοί τα παίζουνε στον ΟΠΑΠ;

Β: Δεν ξέρουνε να παίζουμε αυτοί, δεν ξέρουνε να παίξουνε.

Ν: Δεν ξέρουν να παίξουν στον ΟΠΑΠ. Ο Μιχάλης τους έβαλε 80.000 ρε Βασίλη.

Β: Τους έβαλε τους έβαλε;

Ν: 80.000 τους έβαλε.

Β: Δε πα να γ...

Ν: Τι δε πα να γ..., γιατί ρε να γ..; Αυτά πρέπει να τα παίζουμε 1.000.000 το παιχνίδι ρε, τι μου λες

Β: (ακατάληπτο) διακοπή ρε γι' αυτά όλα, θα πάμε φυλακή ρε μ...; Να διακοπεί κανένα παιχνίδι να πέσεις εκεί στη Φρανκφούρτη να πέσεις εκεί μέσα στα τρένα».
Ακολούθως, ο Κωνσταντίνος ρωτά τον Βασίλη αν θα πάει την Κυριακή στην Κύπρο, και εκείνος του λέει πως θέλει να πάει την επόμενη εβδομάδα, μαζί με κάποιον που έχει γνωρίσει από την Βόρεια Ελλάδα ο οποίος δουλεύει «ιντερνετικό» και τον έχει μέσα στην Beftair.

posted by: www.gazzetta.gr

Κορυφαία είναι η εξής ατάκα του (Ν) που αφορά το ποσό στοιχηματισμού: Τι δε πα να γαμ..., γιατί ρε να γαμ..; Αυτά πρέπει να τα παίζουμε 1.000.000 το παιχνίδι ρε, τι μου λες...

Σωστά, τέτοιες ευκαιρίες δεν πρέπει να πάνε χαμένες, έτσι δεν είναι;;;

1 comments:

Ανώνυμος είπε...

Δίκιο όμως και ο άλλος, να κάτσει καμιά στραβή και μετά να πέφτεις κάτω απ' τα τρένα;;;

Exiled

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Sweet Tomatoes Printable Coupons